Wednesday, March 14, 2007

Scrisoare catre signor Moratti by Mitza


Domnule Moratti, va scriu aceste randuri pentru a va multumi ca sunteti un interist adevarat. Ati depus o munca incredibila si ati investit bani pe care eu nici nu as putea sa ii numar. Insa, dupa atatia ani de chinuri si frustrari, a venit si vremea noastra. Suntem campioni! Suntem numarul 1! Multumita dumneavoastra, staffului tehnic bine ales, jucatorilor de mare valoare, dar si antrenorului. Da, antrenorului Roberto Mancini, caci de fapt la el am vrut sa ajung. Fotbalisti valorosi am avut dintotdeauna, antrenori la fel, insa nici unul dintre acestia nu a stiut cum sa isi tina vedetele in frau, cum sa ii faca sa se inteleaga intre ei, pe teren si in afara lui. Ca sa nu mai zic cati dintre acesti antrenori v-au adus titlul de campioana a Italiei. A venit acum vremea lui Mancini, un mare om.

Iata, el reuseste sa cucereasca doua campionate consecutive si tot atatea cupe. A mai ramas Liga Campionilor. Anul acesta nu a fost sa fie, am avut ghinion, insa daca ii mai lasati timp, o sa reuseasca. Trebuie sa ii prelungiti contractul! Trebuie sa continue la Inter! Ne-am saturat de antrenorii care vin, fac echipa sa mearga pret de cateva etape, apoi gata, totul se termina, iar la sfarsitul sezonului ne trezim din nou pe obisnuitele locuri 2, 3 sau 4. De asta am avut parte in toti acestia ani. Cu Mancini este altfel. Interul merge din ce in ce mai bine, de ce sa renuntati la el? Cine ar fi mai potrivit? Nimeni! Inter Milano are in sfarsit un antrenor, cel mai potrivit pentru echipa noastra. Locul sau este aici. Nu ne luati aceasta bucurie. Suntem in sfarsit pe primul loc, este un vis care a devenit realitate. Si inca ceva, eu sunt Mitza si tin cu Inter... Iar voi care cititi aceste randuri nu, nu trebuie sa va ridicati in fata liderului din Serie A!

No comments: