Wednesday, March 21, 2007

Gigi Becali, psiholog sau bataus? by Mitza


Imediat dupa meciul cu FC Arges pe care Steaua l-a castigat cu 2-0 pe stadionul Ion Oblemenco din Craiova, patronul Stelei, Gigi Becali intreba retoric in stanga si in dreapta: "Sunt un bun psiholog? Ma ziceti voi, sunt eu sau nu un bun psihlolog?" Raspunsul a venit tot de la el: "Pai vedeti?!"

Vi-l imaginati pe Gigi Becali un bun psiholog? Sau macar un bun narator? Un bun lider? Un om care sa mobilizeze masele? Cum vi-l imaginati pe Gigi Becali vorbind cu jucatorii sai? "Baieti, eu am incredere in voi. Aveti forta, aveti talent, nu va lasati influentati de ce zic ziaristii aia prosti si toata lumea rea. Trebuie sa iesiti pe teren si sa dati ce-i mai bun din voi! " Sau poate: "Ba baieti, bagati-va mintile-n cap, ca nu se mai poate asa! Ma faceti de ras in fata tuturor. Adica eu va dau bani cu caru' si voi pierdeti de la descultii aia de vasluieni. Daca nu bateti nici cu Argesu' nu stiu ce va fac. Va dau pe toti ba! Ba nu, va bat pana ziceti hopa, m-ati inteles!"

Probabil adevarul este undeva la mijloc, insa imi este greu de crezut ca finantatorul Stelei are vreun merit la victoria echipei impotriva pitestenilor. Daca ar fi asa, ar insemna ca se face vinovat si pentru esecurile baietilor lui Oli, dar nu l-am auzit niciodata spunand ca a gresit.

No comments: