Friday, March 9, 2007

Borcea la tribunal pentru onoarea lui Claudiu Niculescu by Stefi


Cristi Borcea va fi martorul cheie la urmatoarea infatisare a procesului intentat de Lidia Niculescu impotriva lui "Clau-gol". Patronul dinamovist ameninta cu declaratii soc despre trecutul mamei copiilor atacantului din Stefan Cel Mare

Lidia l-a dat in judecata pe Claudiu Niculescu, pentru ca starul lui Dinamo a refuzat sa ii acorde acesteia o treime din salariul sau, bani care ar reprezenta pensia alimentara pentru cei doi copii, Alex si Rebeca. "Aceasta femeie vrea sa ii distruga cariera lui Claudiu. Tot acest scandal nu ii face bine deloc jucatorului meu, iar acest lucru se vede si in teren. Este nelinistit si stresat din pricina afirmatiilor Lidie facute prin presa. Pana acum nu am vrut sa ma bag, deoarece era o problema care ii privea strict pe ei doi, insa am vazut ca aceasta doamna a mers mult prea departe si a preferat sa isi "spele rufele" in public. A declarat ca si-a propus sa ii distruga cariera lui Claudiu, insa pana atunci o voi distruge eu pe ea. Sunt cel mai in masura sa vorbesc despre aceasta problema, intrucat eu l-am adus pe Niculescu de la Craiova si am fost foarte aproape de el si familia lui. Pe 30 martie, cand va avea loc urmatoarea infatisare la tribunal, voi dezvalui niste lucruri comprimitatoare despre Lidia. Daca a vrut razboi, razboi va avea. O voi distruge", a marturisit Cristi Borcea.

Daca bossul dinamovist a acceptat sa vorbeasca destul de mult despre procesul in care va fi martorul principal si a amenintat ca declaratiile lui o vor "ingropa" pe fosta doamna Niculescu, Clau-gol a fost mai rezervat. "Nu imi place sa ma tiganesc asa cum face ea. Am vazut ca a inceput sa se lege de toata lumea si sa runce cu jigniri in stanga si in dreapta. Este o nebuna. Profita de copiii nostri", a declarat capitanul "cainilor" rosii. Cristian Sarbu, avocatul lui Claudiu a cerut initial doi martori din tabara jucatorului: Ionel Danciulescu si Andrei Margaritescu, insa cand a aflat ca atacantul sau are nevoie de ajutor la proces, Borcea s-a oferit sa il ajute.

Astfel, martorul cheie a ramas actionarul dinamovist, iar in ceea ce ii priveste pe cei doi coechipieri ai lui Claudiu, avocatul se va mai gandi, intrucat nu ii poate audia pe toti trei. Pana una alta, Lidia Niculescu ar trebui sa se pregateasca de razboiul anuntat de catre actionarul dinamovist, intrucat se anunta vreme grea pentru ea, mai ales ca mai nou pozeaza cu noul iubit prin reviste de scandal.

No comments: