Friday, March 23, 2007

Iubita lui Cristi Pulhac vrea la "Miss Italia" by Stefi


Jumatatea fundasului dinamovist isi doreste o cariera de succes in modeling si in televiziune. Cum prezentarile de moda nu ii sunt tocmai necunoscute, pitesteanca s-a inscris in cursa pentru castigarea titlului de “Miss Italia nel mondo”.
Alexandra nu se multumeste cu statutul de iubita de fotbalist si nu accepta sa stea in umbra adoratului sau. Ea vrea sa ajunga un model renumit si sa isi puna in valoare aptitudinile cinematografice, mostenite de la tatal sau, actor de meserie. Astfel, dupa ce a realizat diferite pictoriale, tanara s-a inscris la concursul “Miss Italia nel mondo”. Desi competitia se desfasoara in Romania, conditia de baza pentru participare a fost ca toate concurentele sa aiba origini italienesti. Zece tinere si-au incercat norocul, insa doar trei au ajuns in semifinala care va avea loc la Timisoara pe 6 mai si una singura va merge in finala.

“Ma bucur ca am trecut de prima etapa, sper sa fac fata si la Timisoara si sa fiu eu cea care va reprezenta Romania in Italia“, a declarat Alexandra. Daca va fi norocoasa castigatoare a concursului, pitesteanca va merge in Italia, unde se va duela cu frumuseti din toata lumea, iar printre cei care vor delibera, se numara “butoiasul atomic”, Diego Maradona, sau marea actrita Sophia Loren. De asemenea, bruneta va ataca titlul de Miss bikini 2007, competitie ce se va desfasura la Brasov, pe 1 aprile. Dornica de afirmare, iubita lui Pulhac vrea sa isi incerce norocul si-n televiziune. “Imi doresc sa joc in filme si ss ajung o mare actrita, mai ales ca din toamna voi urma cursuri de specialitate la universitatea Hyperion. Pana acum nu mi s-a propus, dar mi-as dori un rol in orice film, chiar si intr-o telenovela”, ne-a mai spus Alexandra.

Initial, Cristi Pulhac nu s-a aratat foarte incantat de ambitia iubitei sale de a-si face un nume, acum insa pare hotarat sa o sprijine. “ Nu ma impac eu foarte bine cu aparitiile astea prin presa si televiziune, insa daca asta este alegerea ei, eu nu o pot intoarce din drum. Datoria mea este sa o sutin si sa ii fiu alaturi. Sper din suflet sa reuseasca ceea ce si-a propus”, a declarat dinamovistul.

No comments: