Sunday, April 1, 2007

Semmy Schilt s-a indragostit de Romania by Stefi


Campionul K1 Semmy Schilt, venit pentru a doua oara in Romania la invitatia lui Ciprian Sora a marturisit ca a fost impresionat de caldura cu care a fost primit, dar si de frumusetea romancelor. Olandezul a venit in urma cu cateva zile, pentru a participa la un stagiu de pregatire.


Castigatorul turneului de la Yokohama si al Grand Prix-ului de la Tokyo, a revenit in Romania, dupa nici sase luni. Gigantul luptator de 2,12 metri si 130 de kilograme a fost sedus de frumusetea romancelor, dar si de primirea de care s-a bucurat alaturi de staff-ul sau.

“Este pentru a doua oara cand vin in Romania si cu siguranta voi mai veni, pentru ca m-am simtit foarte bine si am remarcat ca sunt apreciat si admirat de catre romani. Desi am o iubita in Olanda, recunosc ca frumusetea fetelor voastre m-a impresionat. Pacat ca a trebuit sa stau doar 3 zile. Am venit la invitatia lui Ciprian, intr-un stagiu de pregatire alaturi de el si pentru a le face pustilor pasionati de arte martiale o demonstartie in direct”, a marturisit "Turnul din Rotterdam".

Desi este cel mai in voga luptator din circuitul K1 si are un venit substantial, atitudinea lui Semmy nu arata acest lucru, este un tip modest, caruia nu-i place sa iasa in evidenta decat in ring. “Am o casa obisnuita, o masina din clasa medie si traiesc modest, desi as putea sa-mi permit aproape orice, insa nu imi place sa ies in evidenta”, a mai spus Schilt.

Atat Semmy, cat si antrenorul sau, Dave Jonkers, sunt de parere ca luptatorilor romani le lipsete un management mai bun, pentru a ajunge sa lupte in Japonia, alaturi de greii K1-ului international. “Ii cunosc doar pe Ciprian Sora si Daniel Ghita. Sunt luptatori valorosi, dar nu au avansat din pricina prostului management, dar si a atitudinii lor. Trebuie sa fie mai ambitiosi, sa isi doreasca performanta, sa nu se multumeasca cu meciurile din Romania. Mai multa ambitie, mai mult antrenament si binenteles o viata mai disciplinata”, este de parere Dave Jonkers. Campionul Semmy Schilt a promis ca va reveni in Romania, dar nu pentru antrenament, ci intr-o mica vacanta, pentru a se distra alaturi de prietenii pe care si i-a facut in Bucuresti.

No comments: