Monday, April 2, 2007

Mai putin cunoscutul... Rubens Barrichello by Aly


Aflat in peisajul Formulei 1 de 14 ani, Rubens Barrichello, acum la Honda, este una dintre cele mai cunoscute fete de la standuri. Dar oare cat de multe stiti despre brazilian. Noi va dezvaluim tot…

I: Ce se afla in garajul de acasa?
R: Un Honda Civic Hybrid.

I: Spune-ne ceva ce nu stim despre tine.
R: Sunt multe pe care nu le stiti despre mine! Un lucru legat de curse este faptul ca mi-am ales culorile castii la doar 7 ani. Portocaliul este de la casca fostului pilot de Formula 1, Ingo Hoffman, iar albastrul de la casca fostului coleg, Raul Boesel.

I: Cantecul preferat pentru karaoke?
R: ‘Honesty’, al lui Billy Joel. Este singurul cantec pe care il cant ca lumea.

I: Cea mai neobisnuita cerinta a unui fan?
R: O fana m-a rugat sa-i dau un autograf pe piept.

I: Cel mai amuzant lucru pe care l-ai citit despre tine in presa?
R: Suma pe care o castig.

I: Cel mai penibil moment?
R: Cand concuram in Formula 3, i-am rugat pe mecanici sa-mi schimbe bara de la roti, iar la urmatoarea intrare la standuri le-am spus ca masina merge mai bine. Apoi, ei mi-au zis ca bara fusese deconectata! A fost foarte jenanat atunci.

I: Ce muzica asculti la volan?
R: De toate, dar imi place foarte mult muzica braziliana si rock-ul mai soft.

I: Care e cea mai tare parte a faptului ca esti piulot de Formula 1, in afara de condus?
R: Cand merg la vreun restaurant faimos si este coada mare. Atunci patronii ma recunosc si ma lasa sa intru imediat.

I: Cel mai valoros lucru din viata ta?
R: Familia mea.

I: Ce-ai fi facut daca nu erai pilot de Formula 1?
R: Habar n-am. Stiu doar ca mereu mi-am dorit sa fac asta.

I: Persoanele pe care le admiri cel mai mult?
R: Ayrton Senna si mai nou Tiger Woods.

I: Ai vreun prost-obicei?
R: Sotia mea se plange ca atunci cand fac dus, fac lac peste tot.

I: Ultima fapta buna pe care ai facut-o?
R: Impreuna cu cel mai bun prieten al meu, Tony Kanaan, am infiintat propria fundatie pentru a ajuta copiii brazilieni neprivilegiati. Fundatia Barrichello Kanaan ii ajuta pe acesti copii sa aiba un viitor mai bun.

(traducere de pe www.formula1.com)

No comments: