Thursday, April 12, 2007

Fotbal – Stomatologie 1-1 by Mitza


Zilele trecute am fost la dentist. Nu mi-am dorit lucrul acesta, dar am fost obligat de niste dureri cumplite pe care le-am simtit timp de cateva luni la dintele cu numarul 26.
Astfel am realizat ca exista o stransa legatura intre un meci de fotbal si o vizita la dentist. Cat timp am stat si mi-am asteptat randul la taiere, am realizat ca aveam sentimente asemanatoare cu acelea de dinaintea unui derby. Emotii, teama, asteptarea era groaznica, nu stiam ce sa fac sa treaca timpul mai repede (sau mai greu?). In fine, vine si ora meciului. Partida incepe linistit, fara faze de poarta, doar o radiografie scurta imi pune in pericol sanatatea mentala. Meciul incepe sa devina spectaculos, aflu ca trebuie sa imi obtureze canalele, protestez bineinteles ca la un offside evident. Pana la urma, doctorul incepe sa forjeze! Nervi intinsi la maxim, durere, frustrare, tot tacamul. Suporterii isi fac si ei simtita prezenta. Vjjj-vjjjjjj, face freza stomatologica sau cum i-o mai zice la aparatul ala blestemat pe care il uram cu totii! "Pe ei pe mama lor!" Adversarul preseaza tot mai mult si pana la urma vine si golul. Dentistul a ajuns la nerv. Devin agitat, agresiv chiar. Ma doare! Imi vine sa sparg ceva! Nu pot da in doctor, doar sunt la mana lui. Ma intelege si imi face o a doua anestezie. Atacurile echipei mele favorite ma linistesc si chiar ma fac sa sper din nou. Ma calmez. Realizez ca nu pot face nimic din postura in care sunt, nu ma pot opune, nu pot schimba soarta rezultatului. Imi ramane doar sa sper ca va fi bine. Intr-un final vine si golul mult asteptat. O faza colectiva lucrata ca la carte de doctor si asistent face ca scorul sa devina egal, 1-1. Aud, "Gata esti liber, dar trebuie sa mai vii de cateva ori.” Meciul se termina nedecis, insa etape mai sunt. Emotiile au disparut pentru moment, dar saptamana viitoare sunt asteptat iarasi pe scaunul groazei, pentru un nou derby!

No comments: