Tuesday, May 15, 2007

Seedorf, pe viata la Milan


Mijlocaşul lui AC Milan, Clarence Seedorf, a declarat, marţi, că vrea să-şi încheie cariera la AC Milan, formaţie care şi-a asigurat serviciile sale până în vara lui 2011, informează site-ul oficial al echipei.

"Un jucător ca mine găseşte motivaţii puternice în fiecare an, iar acest lucru este foarte bun. Mai am câţiva ani de contract şi nu mă voi transfera la altă echipă la vârsta de 34 sau 35 de ani", a declarat, marţi, mijlocaşul olandez al lui AC Milan, care mai are contract cu formaţia italiană până la 30 iunie 2011.

"Vreau să-mi închei cariera aici, unde există un grup special de oameni şi îmi va fi foarte greu să plec în altă parte", a afirmat fotbalistul, care s-a referit şi la finala Ligii Campionilor, care va avea loc la 23 mai, împotriva lui Liverpool. "Faptul că am ajuns în finală a fost unul dintre obiectivele noastre din acest sezon, dar şi faptul că am terminat în primele patru poziţii în Serie A. Am muncit mult şi vreau să termin ceea ce am început la echipă, iar faptul că vom juca împotriva lui Liverpool ne motivează şi mai mult", a explicat Seedorf, care i-a asigurat pe suporterii italieni că nu trebuie să aştepte loviturile de departajare, pentru că echipa sa va câştiga Liga Campionilor în cele 90 de minute ale partidei.

Finala Ligii Campionilor va avea loc la 23 mai, pe Stadionul Olimpic din Atena, între AC Milan şi Liverpool.

Mijlocaşul a ajuns la AC Milan în 2002, după ce s-a transferat de la Inter Milano. El a mai evoluat la Real Madrid, Sampdoria şi Ajax Amsterdam. Seedorf evoluează din 1994 la echipa naţională a Olandei, la care a fost selecţionat de 81 de ori. Fotbalistul olandez a câştigat de trei ori finala Ligii Campionilor, dintre care un trofeu l-a cucerit alături de formaţia italiană.

No comments: