Tuesday, May 15, 2007

Cu Popa in frunte


Mai mulţi jucătorii ai echipei Politehnica Iaşi, în frunte cu Bogdan Onuţ, au ameninţat, marţi, că în situaţia în care antrenorul Ionuţ Popa va părăsi echipa vor pleca şi ei, şi au avansat chiar ideea neprezentării la ultimele două meciuri.

Antrenorul Ionuţ Popa a anunţat marţi dimineaţă că va demisiona din funcţie, dar a amânat luarea unei decizii până la antrenamentul de seară, deşi afirmase că după întâlnirea cu jucătorii va anunţa dacă va rămâne sau nu la Poli. Căpitanul Bogdan Onuţ şi ceilalţi jucători i-au transsmis lui Ionuţ Popa că vor părăsi Copoul dacă el pleacă, şi, mai mult, au avansat chiar ideea neprezentării la ultimele două meciuri din campionat.

"Încă nu am luat nicio decizie. Poate mă urc în maşină şi plec, poate rămân. Dar mă deranjează foarte tare aceste acuzaţii venite din tribune. Dacă suntem săraci nu înseamnă că suntem şi blatişti. Poate Băsescu o fi făcut blat. A venit duminică la Iaşi, la miting, el e constănţean şi poate a aranjat să câştige Farul. Suporterii pot să mă înjure, să spună că sunt prost, să-mi ceară demisia, dar să nu arunce cu noroi în copiii mei, care sunt jucătorii. Au pătat onoarea echipei şi asta este grav. Eu am rămas la Poli pentru suporteri, iar ei mi-au dat acum o palmă usturătoare", a declarat, marţi seară, Ionuţ Popa, la sfârşitul discuţiei pe care a avut-o cu jucătorii săi.

În vestiar, în cursul serii de marţi, au fost prezenţi şi preşedintele Sorin Boca, dar şi primarul Gheorghe Nichita, acesta din urmă declarându-se total nemulţumit de atitudinea unei părţi a galeriei. "Eu le pun la dispoziţie mijloace de transport să meargă în deplasări, iar ei îi înjură pe jucători şi pe antrenori. Nu e normal. Dacă vor, să înjure pe banii lor", a spus primarul Nichita.

La stadion a fost prezent şi un grup format din 30 de suporteri ai echipei care au scandat minute în şir numele lui Popa. Tehnicianul a discutat aproximativ jumătate de oră cu fanii, lăsând să se înţeleagă că va rămâne la echipă, cel puţin până la finalul sezonului.

Popa a fost de părere că suporterii au tot dreptul să înjure echipa atunci când la Iaşi se vor investi milioane de euro pentru achiziţionarea unor jucători, la fel cum s-a întâmplat la Galaţi, Timişoara sau Urziceni. "Atunci să ne facă blatişti şi să ne înjure, când aducem jucători de milioane de euro şi luăm şapte goluri acasă. Nu acum, când la Poli vin jucători ieftini sau liberi de contract, când eu încerc să cârpesc echipa de la un sezon la altul", a apreciat Ionuţ Popa.

No comments: