Thursday, May 31, 2007

"Si eu il vreau pe Belluschi!" by Marin

Incepand de azi am lansat campania "Si eu il vreau pe Belluschi!". Vreau sa vad cine ma sustine, mai ales ca aseara am vandut un teren in Buenos Aires cu 22 de milioane de dolari si am bani cacalau sa-l fac sclav la mine pe plantatie. Am vorbit cu baiatu', e pregatit sa vina la mine. M-a lasat putin pe "hold" ca-l suna in disperare Calderon, dar nu m-am suparat ca mi-a zis ca e bine cand mi-am propus sa-mi pun pe avionul personal al echipei pe Sfantul Asteapta. Belluschi asta e baiat valabil si daca nu joaca nimic, eu deja am vorbit cu Bara asta de la Arad, ca-l primeste fara probleme la numai un sfert de pret ca magazioner. Totul e bine in familia mea, dar ma cam enerveaza piticul asta care il iubeste astia din galerie si daca mai face fente il dau gratis la centrul de copii si juniori poate luam si noi un titlu anul viitor...Daca mai vrea cineva sa-l ia pe capitanul lui River Plate, Belluschi pot sa va dau numarul de telefon al lui Moratti sa va dea cateva sfaturi ca pe el l-a refuzat de vreo 2 ori.

No comments: