Saturday, February 17, 2007

Vitamine cu dragoste 2 by Sorin

Simplu: ia vitamine. Dupa care apare o denumire cat mai sugestiva a unor pilule intr-un ambalaj pentru care s-au taiat cinci arbori si vocea unui tip ce iti citeste un text cu litere mititele atat de repede incat iti da impresia ca il alearga sotul amantei. Dupa ce seara de seara esti servit cu asemenea reclame care te intreaba: „uiti sa iti pui sosete in picioare?”, „ai dimineti cand ai vrea sa iti cada un Boeing 707 in cap si sa nu fi nevoit sa te duci la serviciu?”, „sotul sau sotia te scot din minti?” Atunci ai nevoie de VITAVITA, suplimentele noastre ce iti vor schimba viata. Si usor, usor ajungi la concluzia ca trebuie sa iei si tu vitamine ca altfel ramai de caruta. Iti iei inima in dinti, intri in farmacie si ceri niste vitamine, „da’ d’alea ieftine”, apoi pleci fericit catre casa spunandu-ti ca ai scapat de tensiune arteriala, lipsa chefului de munca, piele aspra si par ciufulit.


Acum
iei „VITAMINE”. Si incepi de a doua zi sa iei cate o pilula de trei ori pe zi, iar dupa cateva zile de administrare renunti deoarece nu ai simtit nimic spectaculos. Ce te asteptai? Sa iti creasca aripi sau sa poti muta obiecte doar cu puterea gandului? Ce incerc sa spun este ca administrarea de suplimente nutritive ce contin vitamine este buna si recomandata tuturor. Fa o vizita medicului de familie, iar in urma analizelor medicul iti va spune ce vitamine sa iei pentru a te pastra sanatos (daca inca esti).

Nu recomand zgarcenia atunci cand vine vorba de cumpararea de suplimente nutritive ce contin vitamine. Nu alege o anumita marca doar pentru ca este ieftin produsul sau ai auzit de la cineva ca „sunt bune astea”. Citeste componenta, gramajul, modul de administrare, contraindicatiile. Sunt foarte multe metode de fabricare a suplimentelor, iar unele firme cer mai multi bani pe produselor lor pentru ca intradevar au investit in cercetare si in substante de buna calitate, nu doar in publicitate.

1 comment:

Anonymous said...

EU SUNT Kety Sandy vreau să dau mulțumiri și i se va da întotdeauna datorită dregbo care a adus înapoi divorțeze de soțul meu, care mi-a lăsat pentru 6 ani în 48 oră, am spus despre acest lucru săptămâna trecută, dar am promis să-i spuneți întotdeauna oamenilor despre acest lucru în fiecare week-end astfel încât cei care nu au citit despre el săptămâna trecută va citi despre el în această săptămână, am fost în căutarea pentru modul de a ramane insarcinata si cum să obțineți divorțeze de soțul meu înapoi la viața mea, pentru că-l iubesc cu toată inima mea, am Nu l-ar putea înlocui cu orice organism, o zi am fost uitam la televizor mea când am văzut o doamnă și mulțămiți, unul dregbo și spune lumii cum a ajutat-am fost atât de șocat nu am putut sa cred pentru că niciodată n-am învățat că există puteri care poate aduce căsătorie înapoi pierdut, atunci care a fost cum am decis să-l contacteze prea pentru că am într-adevăr nevoie de divorțeze de soțul meu înapoi, când l-am contactat i-am spus totul și mi-a spus să nu vă faceți griji că divorțul soțul meu va fi cu siguranta din nou pentru mine, în termen de 48 oră la prima nu am putut să cred că am fost gândit cum ar putea cineva care a trecut de 6 ani se întoarcă în termen de 48 de ore, astfel încât atunci am decis sa ma uit la și a vedea, de necrezut în următorii 48 de ore am primit un telefon de la număr necunoscut asa ca am alege apel următorul lucru i-ar putea auzi a fost vocea mea soți a fost pleda si ma cerșit la telefon că ar trebui să-l ierte că eu ar trebui să uite tot ce s-au întâmplat ca el nu știa ceea ce a venit peste el, el nu a promis să plece pentru orice motiv, că el a fost foarte rău pentru ce a făcut, am fost atât de surprins, deoarece nu am crezut că acest lucru ar putea întâmpla, astfel că a fost modul în care am acceptat scuzele lui și în dimineața următoare sa întors acasă să mă cunoască și încă pledând pentru mine să-l ierte i-am spus că totul este în regulă, care l-am iertat, că a fost cum am început din nou și are Chang, am promis să spun această mărturie în post de radio, comentând această mărturie că acum sunt insarcinata, dar încă bine înainte de această lună expirarea promit să spun asta în post de radio și i se va domnule, vă mulțumesc foarte much.World vă rugăm să te implor oameni pentru a încerca și de a ajuta-mi mulțumești pe acest om pentru mine, sau dacă aveți nevoie de ajutor lui aici este sa adresă e-mail dregbosolutioncenter@gmail.com