Wednesday, February 7, 2007

Bundesliga, Bayern dar nu si Ballack! by Cristi


Daca e un campionat care sa imi place foarte tare si ma intreaba cineva zic fara sa stau pe ganduri Germania, chiar daca stiu ca in mintea omului care ma intreaba e ceva de genul "ce dracu e cu asta? el nu stie ca exista Spania sau Italia?".

Ba stiu si cu toate astea imi place Bundesliga, imi place Bayern si imi place Ballack. Eu l-am vazut pentru prima data in hol la Intercontinental unde am reusit sa ii "fur" un autograf. Avea 21 de ani si venise la Bucuresti cu reprezentativa de tineret a Germaniei, pentru Euro 98. Imi placea de Ballack de pe vremea aia cand inca juca la Kaiserslautern. Ballack este neamtul perfect - omul care a refuzat bani multi pentru inca un an in liga a doua si pentru care Bayern a asteptat mult ca sa il aiba. Michael are o poveste de viata complet diferita - este copilul dorit al unei familii foarte bogate din Germania de Est si a avut de suferit cand ii era mai bine. In 2000, pe cand era la Bayern a marcat in proprie poarta si a pierdut titlul in ultima etapa iar in 2002 tot la Leverkusen, a ratat trei finale: titlul in Bundesliga, Champions League si Cupa Germaniei. Apoi a venit vremea lui Michael. Mondialul din 2002 unde a dus Germania pana in finala cu Brazilia si incoronarea de la Bayern - două Cupe ale Germaniei si trei titluri in Bundesliga.

Ballack este un model si in afara gazonului - o iubeste pe frumoasa Simone cu care are 3 copii Emilio, Louis si Jordi si cu care nu e casatorit legal, pentru ca e de parere ca nu o hartie poate schimba totul. Ballack este singurul sportiv de la care am luat de 2 ori autograf - a doua oare se intampla la amicalul cu Germania de pe Giulesti, cand a venit agale spre fani si a stat mai bine de 15 minute la autografe, tot timpul cu zambetul pe buze. Ballack este innebunit dupa tot ce inseamna Spania, ii place la nebunie sa se uite la filme, sa asculte muzica, sa stea mult timp cu familia, sa calatoreasca si sa joace golf. Ballack este un profesionist desavarsit, un castig enorm pentru Chelsea, dar o mai mare pierdere pentru Bayern si pentru Bundesliga.

No comments: