Saturday, June 2, 2007

Slovenia - Romania 0-3...pardon 1-2 by Marin

Eu am vrut sa umilim Slovenia si mor de ciuda ca nu s-a intamplat. I-am batut ca pe niste copii de clasa a 10-a scapati cu cheia de gat prin curtea liceului sa joace fotbal in uniforma. Slovenii nu au aratat fotbal nici cat Craiova lui Mititelu si Mutu era la Celje ca Gulliver in tara piticilor. Scorul nu este important, 2-1 in Slovenia este sub asteptarile mele si e pacat de Zicu la faza aia ca trebuia sa se incheie la scor de neprezentare.

Victoria cu 3-0 ar fi fost conforma cu tot ceea ce s-a vazut pe teren, dar si in tribune. Peste 1000 de romani au creat panica pe micutul stadion, care in Romania ar rivaliza cu cel pe care juca Astra Ploiesti in Divizia C sezonul trecut. Prima repriza a fost cu 5 galbene pentru sloveni, care nu intelegeau franele lui Mutu si ruperile de ritm ale naravasului Marica. Golul lui Tamas din minutul 50 a fost o dedicatie pentru jocul sau execelent in defensiva.



Desi nu joaca nimic in campionat, Nicolita a fost titular si talismanul lui Piturca din teren. La Madrid, Nicolita a facut-o lata si a varsat lacrimi de crocodil la cativa centimetri de Beckham. La Celje, tiganusul smecher din Faurei a profitat de o gafa asemenatoare si a marcat dand apa la moara celor care ii compara norocul lui Piti cu cel al lui Katanec de acum 6 ani.



Au urmat fazele de fotbal intampinate cu Ole-uri din tribune. Mutu si Zicu au incurcat gandurile slovenilor intrati in teren cu fixatia de a centra de 45 de ori in careul lui Lobont.

Ce s-a inteleaga fundasii slovenilor care si-au luat-o printre picioare de n-au avut aer? Mavric saracu si-a comandat fermoar pentru Timisoara ca i-a batut obrazul nevasta..."Matej, eu chiar nu mi-am dat seama ca esti asa cracanat si suntem casatoriti de 3 ani". Cam astea au fost discutiile la telefon dupa raidurile devastatoare ale lui Mutu.

Zicu si-a mai trecut in contul negru o ratare cat roata carului, dar de data asta n-a mai vrut sa dribleze poarta, ci a fost blocat excelent la cativa metri de poarta. Dupa o evolutie foarte buna, defensiva noastra s-a relaxat si Vrsic a dat golul care nu salveaza onoarea unor sloveni buimaciti de vigoarea si dorinta noastra de a ramane in zona, ca doar meciul s-a jucat la vreo 35 de kilometri de granita cu Austria. Eu sper ca la Timisoara sa mi se indeplineasca visul: 3-0, scor de neprezentare, ca la mai mult mi-e greu sa cred ca ii sta mintea selectionerului sloven cu nume de delicatesa de sarbatori, Kek.

No comments: