Wednesday, June 13, 2007

Stan si Bran (Kevicius) by Marin

Salut, sunt Marius Stankevicius si sunt fundas la Brescia. Am auzit ca ma vrea fosta campioana a Europei, Steaua si ma gandesc asiduu la ce sa fac...Hai sa luam plusuri si minusuri pentru venirea in Romania, la Steaua.

+ Steaua se va bate pentru Champions League

- la Brescia sunt de 5 ani si ma simt excelent

+ am auzit ca patronul Stelei vrea sa ia avion

- il ia pentru nepoti, nu pentru jucatori

+ am 25 de ani si vreau sa aud imnul Champions League

- nu se va auzi prea bine pentru ca va fi acoperit de 25 de preoti care vor striga din toti rarunchii "Doamne Miluieste"

+ Romania e mai aproape de Lituania

- de la Milano am avion direct la Vilnius

+ am auzit ca atmosfera de pe Ghencea este extraordinara

- dar citesc acum pe internet ca patronul s-a certat cu fanii si vrea sa-i bage in aceeasi celula cu singurul roman pe care il cunosc, Gica Hagi

+ as primi cu 50 de mii de euro mai mult ca la Brescia

- daca nu cumva patronul ma va trimite la UTA pentru ca nu dau doua goluri pe meci, din plonjon, de la mijlocul terenului

Domnilor, m-am decis! Oferta Stelei e tentanta, dar daca aude patronul Stelei ca patronul Brasciei, Gino Corioni este cel mai bogat homosexual din Italia nu bat palma...asa ca Ciao!

No comments: