Thursday, July 5, 2007

Succes Paraschiv! by Mitza


Dupa George Ogararu, un alt jucator crescut la Steaua, Sorin Paraschiv a parasit gruparea din Ghencea. Dupa aproximativ 13 ani petrecuti in curtea Stelei, Paraschiv a plecat la Rimini, echipa din liga secunda italiana, unde va castiga aproximativ 750 de mii de euro in cei 3 ani de contract. Castigator a 3 campionate, 2 supercupe si prezent de 3 ori in primavara europeana, "tigrul" spune ca avea nevoie de o noua provocare, dar si de bani mai multi decat i se ofereau in Ghencea. "Am vrut sa am o experienta noua. Daca nu plecam acum, dupa noua ani petrecuti la Steaua, cred ca nu mai puteam pleca. Imi pare rau ca plec de la Steaua. Sunt aici de la 13 ani. Ma voi gandi tot timpul la clipele petrecute acolo si la colegii mei. Am jucat multe meciuri frumoase, dar am si o mare dezamagire, aceea ca am fost la doua minute de finala Cupei UEFA." Paraschiv spune ca Steaua nu sta in el, iar jucatorii care vin din urma vor face treaba buna. "Steaua este puternica tot timpul, chiar si cand pleaca unii jucatori. Sunt alti fotbalisti noi la echipa si cred ca Steaua poate castiga toate trofeele."

No comments: