Tuesday, July 17, 2007

S-a razgandit Coman? by mitza

Lucrurile incep sa se aseze la Rapid. Maldarasanu si Buga au ramas. Mai nou si Daniel Coman s-a decis sa joace in continuare in Grant.

Desi cu cateva zile inante portarul Rapidului si al echipei nationale, Daniel Coman era hotarat sa plece din Giulesti, acum situatia s-a schimbat radical. Goalkeeperul spune ca este multumit de contractul sau, modificat de curand, si ca nu il mai intereseaza o mutare in strainatate. "Din punctul meu de vedere nu mai e nici o problema. Domnul Copos mi-a facut o oferta pe care am acceptat-o fara sa stau pe ganduri, asa ca raman la Rapid. Este o oferta foarte buna, pe care nu am stat sa o negociez. Dansul mi-a propus, iar eu am acceptat imediat."

Mai mult, Coman spune ca nu l-a interesat niciodata o marire de salariu si ii linisteste pe suporteri spunand ca va ramane intre buturile alb-visinii. "Niciodata nu s-a pus problema ca eu sa fiu nemultumit de bani si sa cer o marire de salariu. Vreau sa stie si suporterii ca nu am cerut nici macar un euro in plus. Mai am doi ani de contract cu Rapid si, cu siguranta, voi continua in Giulesti. Sunt multumit de ce mi s-a oferit si nu mi-am dorit sa ma cert cu nimeni. Acum gandul meu este la Rapid."

No comments: